woensdag 4 april 2012

Moos

Afgelopen zondag was de "die zijn leuk" markt in Groningen. Helaas had ik geen camera bij me, ik moet daar nog aan wennen dat ik mijn camera mee neem. Ik kan jullie dus niet verblijden met foto's. Het was een geslaagde en gezellige markt en de kwaliteit van de handgemaakte creaties was hoog. Koud... dat was het wel, aan het einde van de dag kon ik haast niet meer lopen, zulke koude voeten.
s' Avonds liep ik met een rood hoofd rond en na het douchen werdt dat nog erger. Maar ik klaag niet, het was druk, gezellig en ik heb goed verkocht. Eén van mijn naaldvilt creaties heeft een nieuw adres gevonden ik hoop dat de nieuwe eigenaar blij met hem is.

Frummel heeft nu een nieuw baasje (in dit geval vrouwtje) ik vond het wel moeilijk om afscheid van hem te nemen maar gelukkig heb ik nog foto's.

Ik had Moos mijn schaapje meegenomen om op de markt te gaan naaldvilten, alleen waren mijn vingers zou koud dat ik niet zo heel veel bolletjes heb kunnen maken. Ik denk dat als ik in mijn vinger had geprikt (wat me regelmatig overkomt) ik het niet zou voelen.
Ik neem vaak naaldvilt werk mee om een soort van demonstratie te geven.


Moos is helemaal gevuld met (ja ja) door mij gevilte bolletjes, een bolletjes slikker is er niets bij.
Ik naaldvilte ieder keer 5 bolletjes en prikte ze dan vast op het lijf. Zo leuk om dan te zien hoe hij opgebouwd wordt en vorm krijgt.


Maar goed, Moos is klaar en ik ben trots op het resultaat.



Moos is te koop in mijn webwinkel www.jackelien.nl 
Al mijn naaldvilt creaties staan op mijn site onder de kop Naaldvilt creaties.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten