zondag 1 juli 2012

Hondenfeestje

Na 2 markten in Deventer en Amersfoort, heb ik pauze tot September.
Ik heb nu weer tijd en ruimte in mijn hoofd om te naaldvilten. De afgelopen dagen heb ik een hondenfeestje gemaakt. Ivy, de jarige en haar twee beste vrienden vieren haar verjaardag.


Ivy


Ivy, Floor en James




Herbert staat nu in de keuken een chocolade sinaasappeltaart te maken. Ik ben benieuwd.
Dit is zijn tweede poging. Bij de eerste poging, een paar weken geleden heeft hij de schil van de gekookte sinaasappel mee gepureerd, er stond nergens in het recept dat je dit niet moest doen er stond alleen pureer de sinaasappel. Ik bespaar jullie de smaak.... ik heb nog nooit zo iets vies geproefd (op vis na dan).

Nog 3 weken werken en dan hebben we eindelijk vakantie. England here we come.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten