zondag 19 augustus 2012

Vakantie 2012

Sinds vorige week zondag zijn we weer thuis na een fijne vakantie in the UK.
Ik heb samen met mijn lieve nichtje Lanie een poesje genaald vilt.  Het was zo leuk om te doen en ze heeft echt talent.


Samen lekker kletsen en iets maken.


Wat een concentratie.


Wat een plaatje.


Ze vond het zo leuk, ze zei tegen mij dat als ze naar het poesje kijkt, ze dan aan mij moet denken. Tis een schatje onze Lanie.


Dit is het huisje wat ik tijdens mijn workshop bij Gretel gemaakt heb. Na afloop kreeg ik ook nog een cadeautje mee. Ik was blij verrast.


Een mini cupcakje gemaakt door Gretel. Die krijgt een mooi plekje in mijn huis.

Sinds vandaag heb ik een nieuwe website erbij. www.jackelienvandersleen.com

Dit is mijn portefolio site waar ik mijn naald vilt creaties show.

Twee van mijn nieuwste creaties zijn:


Honey


en Sofie.

Dankzij de workshop ben ik zeer tevreden met het eindresultaat.












1 opmerking:

  1. Wat maak je toch een prachtige kunstwerkjes. Zoals je weet is dat miniscule gepeuter niets voor mij.
    Heerlijk om het samen te doen en je nichtje lijkt er echt plezier in te hebben.

    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen